طراحي سايت در اصفهان طراحي سايت شركتي اصفهان
6.11.1400
طراحي سايت در اصفهان تحريك درك شده اثرات منفي بر جنبه هاي مختلف رفتار خريد مصرف كننده نشان داده است. با وجود گسترش بسيار زياد خريد آنلاين در سالهاي اخير، تحقيقات بسيار كمي در مورد تحريك مصرفكننده يا عوامل تعيينكننده آن در محيطهاي خريد آنلاين بررسي شده است. هدف اين مطالعه پر كردن اين شكاف با بررسي تأثير ويژگيهاي طراحي وبسايت بصري، ناوبري و اطلاعاتي بر تحريك درك مصرفكنندگان در فعاليتهاي خريد آنلاين است. نتايج دادههاي جمعآوريشده از خريداران آنلاين نشان داد كه سه ويژگي طراحي وبسايت تأثير منفي معناداري بر تحريك درك شده در زمينه خريد آنلاين داشتند. اين يافتهها مفاهيم ارزشمندي را براي طراحان وبسايت و خردهفروشان آنلاين ارائه ميدهد كه مايلند وبسايتهاي جذابي را طراحي و نگهداري كنند كه بتواند ادراك عصبانيت را در بين مشتريان فعلي و بالقوه به حداقل برساند.تحريك درك شده اثرات منفي بر جنبه هاي مختلف رفتار خريد مصرف كننده مانند رضايت، اعتماد، نگرش، قصد خريد و در نهايت رفتار خريد نشان داده است (عظيم، 2012؛ داستوس، 2000؛ گائو و وو، 2010). در خريد سنتي و حضوري، احساس تحريك در ميان مصرف كنندگان ناشي از تعاملات غير دوستانه با عناصر محيط خريد مانند ويژگي هاي فروشگاه، پرسنل فروشگاه يا ساير مشتريان است (توتا، 2012). به اين ترتيب، نقش محيط خريد در برانگيختن احساسات عصبانيت در ميان مصرفكنندگان بهطور گسترده در ادبيات بهويژه در خريد سنتي شناخته شده و مورد بررسي قرار گرفته است (Aaker & Bruzzone, 1985; d'Astous, 2000; Ducoffe, 1996; Eroglu, Machleit, و ديويس، 2001؛ توتا، 2012). بررسي ادبيات جامع توسط تورلي و ميليمن (2000) اهميت ويژگي هاي فروشگاه ها را در تأثيرگذاري بر باورها و رفتارهاي خريد مصرف كنندگان تأييد مي كند. در نتيجه، كسبوكارها غالباً چيدمان فيزيكي و ويژگيهاي فروشگاههاي خود را به شيوهاي دقيق ترتيب و سازماندهي مجدد ميكنند تا تأثيرات مثبتي بر مشتريان خود ايجاد كنند و هرگونه تحريك احتمالي مصرفكننده را كاهش دهند (ارگولو و همكاران، 2001). با اين حال، در حالي كه خريد آنلاين به يك رسانه تجاري غالب براي مصرف كنندگان و خرده فروشان تبديل شده است طراحي سايت در اصفهان.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/6 ساعت: ۱۲ توسط:ojshid :
سئو سايت در اصفهان سئو سايت شركتي در اصفهان
6.11.1400
سئو سايت در اصفهان تحريك در محيط هاي خريد آنلاين به اندازه كافي در ادبيات بررسي نشده است (Gao & Kofaris, 2006). بنابراين، تحريك درك شده مستحق بررسي بيشتر و درك بهتر در زمينه خريد آنلاين است.مفهوم تحريك مصرف كننده را مي توان به زمينه هاي خريد آنلاين و مانند محيط هاي خريد سنتي تعميم داد. تأثيرات منفي بر طيف وسيعي از ادراكات و احساسات در ميان مشتريان آنلاين برميانگيزد (گائو و كوفاريس، 2006؛ هوانگ، 2008؛ ليم، 2013؛ لو، 2002). هنگامي كه مشتري با موقعيتي ناخوشايند مواجه مي شود و احساس عصبانيت مي كند (چه در يك فروشگاه معمولي يا مجازي)، مشتري سبد خريد را رها كرده و بدون خريد از فروشگاه خارج مي شود. علاوه بر كنار گذاشتن خريد فعلي، چنين تجربيات آزاردهنده و آزاردهندهاي ميتواند بر باورهاي مصرفكنندگان در مورد اعتماد، خيرخواهي، شايستگي، قابل اعتماد بودن و صداقت خردهفروشان اثر طولاني و نامطلوب داشته باشد (گائو و وو، 2010؛ توتا، 2012). با توجه به سهولت و سرعتي كه مصرفكنندگان ميتوانند يك وبسايت تجاري را ترك كنند و به سايت رقيب آسيب وارد كنند (O'Brien & Toms, 2008; Wu, Chen, Chen, & Cheng, 2014)، موضوع تحريك حتي بيشتر مرتبط و مضر ميشود. به خريد آنلاين هس، 2011). بر اين اساس، عناصر طراحي فروشگاه مجازي آنلاين به عنوان عناصر و ترتيبات طراحي در يك فروشگاه مرسوم، تأثيرات مشابه و حتي مهمتري بر باورها و نگرشهاي مصرفكنندگان دارند (ليانگ و لاي، 2002). نشان داده شده است كه وبسايتهايي كه طراحي ضعيفي دارند، كاربران خود را آزار ميدهند و مانع از ناوبري سايت، يافتن محصولات و رفتار خريد ميشوند (گائو و كوفاريس، 2006؛ گائو و وو، 2010؛ هوانگ، 2008؛ ولز و همكاران، 2011). اگرچه ويژگيهاي طراحي وبسايت نشاندهنده بلوكهاي ساختماني اتمسفري است كه ميتوان آنها را به دقت دستكاري كرد تا سيگنالهاي مثبت براي افزايش ادراكات و نگرشهاي خريداران برقرار شود (كو و جو، 2010؛ منگاناري، سيومكوس، و ورچوپولوس، 2009)، تحقيقات در مورد اثرات عوامل طراحي وب سايت در مورد تحريك درك شده در خريد آنلاين به طور استثنايي در ادبيات كمياب هستند. سئو سايت در اصفهان
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/11/6 ساعت: ۱۲ توسط:ojshid :